Reklamacje i zwroty
- Zwrot towaru (odstąpienie od umowy przez konsumenta lub inną osobę uprawnioną) »
Pamiętaj, aby przed dokonaniem zwrotu towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami – to Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, w związku z tym dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie.
Możesz zwrócić towar (odstąpić od umowy) w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania (bez podania przyczyny), w tym celu najlepiej wysłać informacje o odstąpieniu na adres email: sklep@komforowemeble.pl lub pocztą tradycyjną na adres przedsiębiorcy.
Towar zakupiony z opcją dostawy kurierskiej lub do innych form transportu odeślij na swój koszt na adres: Kaiser Möbel Marcin Kajser, ul. Pod lasem 5G, 63-640 Chojęcin-szum, NIP: 5140194975, Regon: 524638441.
Pieniądze za odesłane towary zwrócimy Ci na konto lub w taki sposób, w jaki zostały przez Ciebie wpłacone. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie konsumentom.
ZWROT MEBLI
Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, a sposób ich odesłania jest dowolny (zależny wyłącznie od Ciebie). Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar należy do kategorii meble, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu produktów, która zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do naszego magazynu. Niemniej, po Twojej stronie leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi.
SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA O PRAWIE I SKUTKACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTÓW LUB INNE OSOBY UPRAWNIONE
Prawo odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego. Czas na odstąpienie od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny to 14 dni od dnia, w którym osoba weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy na adres: sklep@komfortowemeble.pl, w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar należy zwrócić nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 700 PLN za sztukę. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Reklamacje towarów »
Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową
Reklamacje możesz złożyć korzystając z poczty e-mail. Wystarczy że prześlesz opis sytuacji oraz załączysz czytelne zdjęcia. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.
Uszkodzenia w transporcie
W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt poprzez kontakt e-mail na adres : sklep@komfortowemeble.pl.
Inne problemy związane z zamówieniem:
W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem: sklep@komfotowemeble.pl.
Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.
Część towarów dostępnych w sklepie objęta jest gwarancjami jakości. Gwarancje udzielane są przez producentów lub importerów. Czas trwania gwarancji jakości, jej warunki oraz procedura gwarancyjna zawarte są w karcie gwarancyjnej.
- Alternatywne metody dochodzenia roszczeń.
Informujemy, że Kaiser Mobel Marcin Kajser nie jest stroną Kodeksu dobrych praktyk. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. wskazujemy:
- łącze elektroniczne do internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL,
- adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: sklep#komforowemeble.pl.